În faţa prăpastiei . . . !

După ce termin liceul, eu aş vrea sa merg la facultatea de arhitectura/proiectant, din păcate în Oradea, pentru că aici nu e aşa de scumpă taxa.După terminarea ei , aş vrea să mă duc să lucrez langă un arhitect sau proiectant, după meseria pe care o să o termin, să mai învăţ şi eu ceva. Este mai posibil să lucrez ca şi proiectant pentru că este foarte greu să intri la facultatea de arhitect dacă nu ai făcut desen tehnic în liceu, dar cu foarte multă muncă ai poate o mică sansă, asta depinde de fiecare persoană.

Pentru mine asta este o meserie de viitor, adică sa fim un pic realişti de proiectanţi şi arhitecţi vor fii întotdeauna nevoie şi că o să am o sansă în plus pentru a găsi o meserie de unde să ştiu că nu o „să mor de foame”, adică se ştie că un arhitect, dacă este bun şi îi place ceea ce face, caştigă destul de bine.

Ca să ajungi să profesezi în această meserie, după părerea mea, îţi trebuie foarte multă muncă şi o imaginaţie foarte dezvoltată. Dacă ajungi să profesezi în această meserie nu o mai depinzi de părinţii, mă refer după ce termini facultatea, normal ca în orice meserie nu poţi câştiga foarte mulţi bani ca începător, dar un salar modest mă gândesc că poţi sa primeşti.

Sper că în viitor totul v-a fii mai uşor decât am crezut eu şi că pot profita de ajutorul părinţilor şi a prietenilor pentru a- mi realiza visurile.

Niciun comentariu:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Naty |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.