Interviu

Ce este un interviu? Interviul este specia care informează și elucidează, prin intermediul unui dialog. Rolul reporterului de interviu este să stabilească un dialog viabil, un mod de comunicare între el și cititor. Sondajul de opinie, informația și lămurirea unei situații sunt laturile principale ale interviului. Întrebările trebuie să fie scurte, clare și puse în cunoștință de cauză. Interviul are funcția principală de a exprima o atitudine, o opinie, este un mod direct de prezentare a unor idei. Întrebările depind și de informația pe care o are jurnalistul despre cel intervievat.
  • Interviu cu un coleg de clasa
  1. Nume: Birau Razvan
  2. Varsta: 18 ani
  3. Localitatea: Oradea
  4. Clasa: a XII- a
Interviul a fost facut intr-un parc, el a fost ales dintre mai multi participanti.
  • M.N: Buna! As vrea sa iti i-au in interviu, se poate?
  • B.Razvan: Buna, da sigur
  • M.N: Esti la scoala nu? Ce parere ai despre scoala ta?
  • B. Razvan: Da sunt la scoala; parerea mea este ca scoala mea este cam slabuta din punct de vedere al cerintelor si ca ar fi loc si de mai bine.
  • B.Razvan: Un lucru bun pentru mine este ca profesorii nu sunt asa exigenti si ca orele sunt frumoase si usoare.
  • M.N: Dupa terminarea liceului ai vrea sa mergi mai departe , la o facultatea?
  • B.Razvan: Bineinteles
  • M.N: La ce facultate?
  • B.Razvan: Sincer inca nu m-am hotarat nici eu...
  • M.N: Da la ce ti-ar place ?
  • B.Razvan: Pai mi-ar placea sa devin arhitect...
  • M.N: Hobby-uri aveti?
  • B.Razvan: Da
  • M.N: Care ar fi acelea ?
  • B.Razvan: Pai in timpul liber imi place sa joc fotbal, sa ascult muzica etc...
  • M.N: Esti microbist?
  • B.Razvan: Da
  • M.N: Ce echipa iti place?
  • B.Razvan: Dinamo Bucuresti
  • M.N: Aveti un idol din aceasta echipa?
  • B.Razvan: Da, Gabi Torje
  • M.N: Vad ca va place mult fotbalul si il practicati, aveti un model in viata?
  • B.Razvan: De practicat nu il mai practic l-am practicat vreo 5 ani dar m-am lasat.
  • B.Razvan: Nu am avut nici un model pur si simplu mi-a placut
  • M.N: Iti multumesc mult de timpul acordat, sper ca nu te-am deranjat.
  • B.Razvan: Nu chiar deloc si eu iti multumesc.
  • M.N: La revedere!
  • B.Razvan: La revedere.
M-am inspirat din myjob.

Niciun comentariu:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Naty |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.