Intamplari hazlii din vacanta

Pai intamplarile din vacanta mea au fost destul de frumoase pentru mine. Am fost in sat m-am intalnit cu prieteni mei am stat pana dimineata, am rascolit amintirile, ne-am adus aminte ce faceam in copilarie. Iar cu trei zile inainte de a incepe scola mi-am tinut majoratul a fost super frumos, m-am distrat, am dansat pe masa, cei drept era sa cad dupa ea pentru ca am fost cu inca trei baieti pe ea dar a fost frumos. As vrea inca odata sa repet experienta asta din vacanta dar din pacate viata merge mai departe.

4 comentarii:

koma spunea...

cum adica din pacate? ce-i frumos abia urmeaza. bacalaureat, copii, nepoti...

Anonim spunea...

mda naty foarte frumoasa vacanta ai avut:))

My life spunea...

mda din pacate dar cum zice ji ceilaltzi ai avut o vacanta frumoasa ji o sa vine ji vremuri mai bune....!

florina sanda spunea...

ei nu conteaza ca viata merge mai departe ...trebuie sa ne bucuram de ea ...

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Naty |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.